De visstrap is af aan Graethmolen. Zoals gepland zijn de werken in de beek afgerond en stroomt de Herk terug via haar oorspronkelijke bedding.
Nu nog de omleiding dichtgooien en de boel wat fatsoeneren. En de klus is geklaard. En dan laten we de bron los en stromen (hopelijk) de beekjes en poelen vol met bronhelder water. Stilaan tijd om de bubbels koud te zetten.

Vistrap met een ondergaand zonnetje.

Even op een rijtje, de vroeger waterval maar dan zonder water.

De fundering.

En alles na de werken.
