Hierbij een update van de werken aan de vistrap bij Graetmolen. De eerste stenen zijn gelegd en stilaan begint alles vorm te krijgen. De bron is overgebracht en de overloop werkt. Er loopt nu al bronwater uit de buis aan de overzijde.
Ook aan de Bodemstraat wordt er nog druk gewerkt. De dijk is bijna af. Maar de sluis moet nog afgewerkt worden. Hopelijk wachten de verantwoordelijken voor de regen hierboven tot dit af is.

De eerste trap of toch een begin er van.

Zicht op het ganse traject van de vistrap.

Die hoop moet er nog in.

De put waaruit de bron de beemd in zal stromen.

Het systeem werkt.