Vandaag organiseerden we onze eerste werkdag van 2017. Eén door de storm van vorig jaar gevelde eik moest opgeruimd worden. En de stam zal dienen om planken van te laten zagen voor de bouw van onze veestal. Met een groepje helpers werd de klus zo goed als geklaard. Maar er liggen nog wat bomen op ons te wachten. We weten alvast wat doen de komende werkdagen.

Topoverleg voor de klus.

En zagen dat die mannen kunnen.

Veiligheid voorop met die oranje helmpjes.

En takken sleuren. Stefan in aktie.

Onze voorzitter draagt zelfs twee takken !

De jeugd test de dikte van de ijslaag.

Jan overhandigt officieel ons eerste naamkaartje aan de kersverse pers. 🙂

Een onder takken bedolven poel is nu terug open.

Wie telt voor ons de jaarringen ?

Ook opruimen of laten liggen ? Wij weten het nog niet.