Leggen we een ecoduct over de bodemstraat of niet ?

ecoduct0001.jpg

Vrijdag 4/12 om 20u infoavond ingericht door VZW Wellense Natuurvereniging ’t Bokje in Ontmoetingscentrum te Wellen (Dorpsplein – vlak bij de kerk)

Inkom gratis – iedereen met een hart voor natuur is van harte welkom. Bedoeling is om in het kort onze realisaties, plannen, dromen voor te stellen.

Wat staat er al op het programma ?

2015, een overzicht van stukjes gerealiseerde dromen.

Hoe goed hebben we onze gebieden geKAMd ?

Komt “tur-tur” nog ooit terug ?

Back to the future, plannen voor de nabije toekomst.

Hoe pakken we dit aan en hoe kan jij een steentje bijdragen ?

Trage wegen komen stilaan in beweging.

En nadien bieden wij een gratis hapje en drankje aan. En kan iedereen gezellig napraten.

Gewoonweg niet te missen !!!!!

Een gedachte over “Leggen we een ecoduct over de bodemstraat of niet ?

Reacties zijn gesloten.