
Vrijdag 4/12 om 20u infoavond ingericht door VZW Wellense Natuurvereniging ’t Bokje in Ontmoetingscentrum te Wellen (Dorpsplein – vlak bij de kerk)
Inkom gratis – iedereen met een hart voor natuur is van harte welkom. Bedoeling is om in het kort onze realisaties, plannen, dromen voor te stellen.
Wat staat er al op het programma ?
2015, een overzicht van stukjes gerealiseerde dromen.
Hoe goed hebben we onze gebieden geKAMd ?
Komt “tur-tur” nog ooit terug ?
Back to the future, plannen voor de nabije toekomst.
Hoe pakken we dit aan en hoe kan jij een steentje bijdragen ?
Trage wegen komen stilaan in beweging.
En nadien bieden wij een gratis hapje en drankje aan. En kan iedereen gezellig napraten.
Gewoonweg niet te missen !!!!!
Ingeschreven
LikeLike