Elk jaar tegen het einde van het schooljaar komen de leerlingen van het zesde studiejaar van basisschool De Eik een dagje werken in onze natuurgebieden.
Dit jaar lieten we ze houtopslag verwijderen aan een sloot die last had van opschietende elzen. En ze klaarden de klus vlot ondanks het snikhete weer. Elke keer weer een lust om die enthousiaste bende bezig te zien.

En actie…

De meester hebben ze volgend schooljaar niet meer nodig.

Voor…

En na de werken.

De ganse ploeg in beeld.