Een korte wandeling door de Grote Beemd deed mij besluiten dat de lente voor de deur staat.


De sleutelbloemen duiken overal op. Leuk om te zien hoe ze weer massaal bloeien op percelen die wij na jaren van verwaarlozing nog eens gemaaid hebben.

Ook het maarts viooltje spreid zijn bloemen tentoon. Maar dat is normaal in maart zeker ?

De sleedoorn zorg als eerste voor prachtige bloesems.

En de tjiftjaf is traditiegetrouw de koploper van de groep vogels die de voorbije winter in warmere oorden verbleven. Kort samengevat… spring is in the air !!!!
heel mooie foto’s!
LikeLike