Weer winterse landschappen in de beemd en deze keer lag er een dikke laag. De natuur is dan schitterend, zeker als je als eerste een stuk doorstapt en je enkel de sporen van de permanente bewoners ziet.
Alles zat onder een dikke laag sneeuw, mooi, mooi, mooi…


En onderweg kwam ik Gert ook nog eens tegen met zijn trouwe viervoeter. Samen hebben we de rest van de wandeling afgelegd. En zagen we nog enkele heel leuke soorten zoals wintertaling, ree, ijsvogel en matkop.

En onze Schotten ? Die zijn in hun sas met dit weer want hun oorspronkelijk thuisland is veel ruiger en kouder dan bij ons. Voor hen een winterprikje van niks.
