Na een (korte maar hevige) koude winter is de lente terug in het land. En stilaan beginnen we dat in onze gebieden te merken.

De hazelaars en wilgen hebben hun katjes weer bovengehaald.

Een paar “katjes” nader bekeken.

Gevlekte aronskelk is er al volop.

En de eerste sleutebloemen steken hun hoofdjes boven de grond.
Daar hebben we de ganse winter naar uitgekeken
LikeLike